Radość Doświadczenie Celowość
KODEKS RELACJI I ZASAD
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Kodeks określa zasady relacji pomiędzy uczestnikami zajęć, rodzicami/opiekunami a personelem Royal Dance Center (dalej „RDC”).
1.2. Celem dokumentu jest zapewnienie bezpiecznej, przyjaznej i profesjonalnej atmosfery zajęć oraz ochrona dobra dzieci i młodzieży.
1.3. Zasady obowiązują wszystkich: trenerów, instruktorów, pracowników administracyjnych, wolontariuszy, rodziców/opiekunów i uczestników.
2. RELACJE TRENER - UCZESTNIK
2.1. Instruktor traktuje uczestników z szacunkiem, cierpliwością i profesjonalizmem, uwzględniając ich indywidualne potrzeby.
2.2. Zabrania się jakiejkolwiek formy przemocy fizycznej, psychicznej i werbalnej wobec uczestników.
2.3. Kontakt fizyczny (np. poprawianie postawy w tańcu) jest dopuszczalny tylko w granicach niezbędnych i zawsze w sposób bezpieczny oraz z poszanowaniem komfortu uczestnika.
2.4. Instruktor nie pozostaje sam na sam z dzieckiem, gdy można tego uniknąć – zajęcia i rozmowy prowadzone są w otwartej, widocznej przestrzeni.
2.5. Instruktor nie może utrwalać wizerunku uczestników do celów prywatnych.
3. RELACJE UCZESTNIK - UCZESTNIK
3.1. Uczestnicy zajęć zobowiązani są do wzajemnego szacunku, koleżeństwa i współpracy.
3.2. Zabrania się przemocy rówieśniczej w jakiejkolwiek formie (werbalnej, fizycznej, psychicznej, elektronicznej).
3.3. Niedopuszczalne jest wykluczanie, wyśmiewanie, hejt czy cyberprzemoc.
3.4 Wszelkie konflikty między uczestnikami powinny być zgłaszane instruktorowi lub kierownictwu RDC, które podejmuje działania mediacyjne.
4. RELACJE RODZIC - INSTRUKTOR/SZKOŁA
4.1. Rodzice/opiekunowie są partnerami RDC w procesie edukacji tanecznej dzieci.
4.2. Rodzice nie ingerują w przebieg zajęć – podczas lekcji pozostają poza salą taneczną.
4.3. Uwagi i pytania należy kierować do instruktorów lub kierownictwa RDC poza godzinami zajęć.
4.4. Rodzice nie mogą nagrywać ani fotografować zajęć bez zgody RDC.
5. KOMUNIKACJA I BEZPIECZEŃSTWO
5.1. Wszyscy członkowie społeczności RDC komunikują się w sposób uprzejmy i kulturalny.
5.2. Zabronione są zachowania wulgarne, agresywne lub naruszające dobra osobiste innych.
5.3. Komunikacja online (np. grupy Messenger/WhatsApp) odbywa się wyłącznie za zgodą RDC i w sposób jawny (np. grupy zamknięte z obecnością rodziców/opiekunów).
5.4 Dane osobowe i wizerunek uczestników chronione są zgodnie z RODO.
6. WYJAZDY, ZAWODY I WYDARZENIA
6.1. Podczas wyjazdów i zawodów dzieci kwaterowane są z rówieśnikami, a opiekunowie/trenerzy osobno.
6.2. Instruktorzy dbają o bezpieczeństwo i dobrostan dzieci przez cały czas trwania wydarzenia.
6.3. Niedopuszczalne jest pozostawienie dziecka bez opieki lub spanie instruktora z dzieckiem w jednym pokoju.
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
7.1. Każdy uczestnik i opiekun przy zapisie na zajęcia zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Kodeksem.
7.2. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa polskiego i regulaminy RDC.
7.3. Naruszenie zasad Kodeksu może skutkować upomnieniem, a w przypadkach rażących – rozwiązaniem umowy uczestnictwa w zajęciach.
7.4. Kodeks obowiązuje od dnia 30.06.2024.
Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.