Radość Doświadczenie Celowość
REGULAMIN WYKORZYSTANIA
WIZERUNKU UCZESTNIKÓW
1. DEFINICJE
2. ZASADY OGÓLNE
2.1. RDC zobowiązuje się do wykorzystywania wizerunku uczestników w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami i zasadą poszanowania prywatności.
2.2. Wizerunek uczestników może być utrwalany i publikowany wyłącznie w celu:
a) dokumentowania działalności szkoły (treningi, pokazy, turnieje, wydarzenia),
b) promocji RDC w mediach społecznościowych, na stronie internetowej i materiałach promocyjnych.
2.3. Wykorzystywanie wizerunku uczestników nie może mieć charakteru dyskryminującego ani naruszającego ich godności.
2.4. Podpisanie umowy uczestnictwa w zajęciach jest jednoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
3. REJESTROWANIE WIZERUNKU PRZEZ RDC
3.1. RDC informuje uczestników i opiekunów prawnych o wydarzeniach, podczas których będzie rejestrowany wizerunek.
3.2. Rejestracja może być zlecona osobom trzecim (np. fotografowi, kamerzyście), którzy są zobowiązani do przestrzegania niniejszych zasad.
3.3. Osoby rejestrujące wydarzenie są zobowiązane:
a) nosić identyfikator RDC,
b) działać pod nadzorem personelu RDC,
c) nie przebywać z uczestnikami bez opieki instruktora.
3.4. Jeśli wizerunek dziecka stanowi jedynie szczegół całości (zgromadzenia, imprezy publicznej, krajobrazu), zgoda opiekuna nie jest wymagana.
4. REJESTROWANIE WIZERUNKU PRZEZ RODZICÓW I OSOBY TRZECIE
4.1. Rodzice oraz osoby trzecie nie mogą rejestrować ani publikować zdjęć i nagrań z zajęć RDC bez wyraźnej zgody kierownictwa RDC.
4.2. Zabronione jest publikowanie materiałów przedstawiających innych uczestników (w tym dzieci) w mediach społecznościowych i serwisach ogólnodostępnych bez zgody RDC i opiekunów prawnych.
5. REJESTROWANIE WIZERUNKU PRZEZ MEDIA
5.1. Media oraz inne podmioty zainteresowane rejestracją wydarzeń RDC muszą wcześniej uzyskać pisemną zgodę RDC.
5.2. Wniosek o zgodę musi zawierać dane osoby/redakcji, cel rejestracji i sposób wykorzystania materiału.
5.3. Pracownicy RDC nie mogą udzielać mediom kontaktu do uczestników lub ich opiekunów bez zgody kierownictwa RDC.
6. PRZECHOWYWANIE MATERIAŁÓW
6.1. Materiały foto/wideo z udziałem uczestników są przechowywane zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
6.2. Zasady bezpieczeństwa przechowywania:
a) nośniki analogowe – w zamkniętych szafkach,
b) nośniki elektroniczne – w folderach chronionych hasłem, z dostępem wyłącznie dla uprawnionych pracowników RDC.
6.3. Materiały nie mogą być przechowywane na prywatnych urządzeniach mobilnych (telefonach, pendrive’ach) bez zabezpieczenia szyfrującego.
7. Postanowienia końcowe
7.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego i RODO.
7.2. Spory wynikające ze stosowania niniejszego regulaminu rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby RDC.
7.3. Regulamin obowiązuje od dnia 30.06.2024.
Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.